02 oktober 2012

Tre timmars extra träning i dag.

I går var vi ju på 50-års bjudning. Det blev sent och det var allehanda godisar som inmundigades!
I dag har jag sonat min förlustelse i kalorier med tre timmar träning!!!

Vi hade extra träning i Lidköping. Där körde vi först 1,5 timme taekwondo, sen direkt efter 1,5 timme Hapkido... Det är lite som Ju-jutsu fast lite tuffare, tror jag de sa. Men absolut kul! På bilden två av mina kamrater från Grästorp Kampsport på Hapkido träningen. (fast vi har TKD dräkter och bälten)

2 kommentarer:

AnnaKK sa...

Aj...! 8-X

Om det åtminstone hade varit en rosa matta! Det ser ju ut som om han blir kastad rakt i betong!? <:-I

Du tittade inte på Vetenskapens Värld igår, förresten!? Ny forskning säger att man bara behöver intensivträna i 12 minuter i månaden. Det där ska nog få bli min nya grej!!! :-D

Elisabeth Källblad sa...

Men Anna, det blir ju tuffare bilder då med "betong"!!! :D
Nej, inte har jag tid att titta på TV, men jag läste om det någon annan stans. Fast det gällde ju inte alla människor, och det som man äter måste ju gå åt. Så då gäller hela tiden att äta minimalt och nyttigt annars går man ju upp i vikt ändå!

Sen får man ju inte glömma... Vi har så förbaskat KUL på våra träningar!!!

Bloggintresserade