09 augusti 2012

Mycket vitt!

Har fotat en fodervagn. Men vagnen var inte riktigt som den skulle för mina bilder, så jag får fortsätta i morgon.
Denna vackra dam bodde där och stod så fint i en solstråle som kom från ett stort fönster i taket. Hon var stor, stolt och vit.

Valparna växer så det knakar, en är säkert tingad, en får jag besked om i morgon. Sen ska jag sätta ut en annons. Och de är så vackra och vita!

Nu har arton av mina kamrater graderat från vitt till gult. Men eftersom jag började så sent på terminen så hade jag inte tillräckligt mycket närvaro för att få gradera. Det var faktiskt bara tre gånger kvar av vårterminen när jag gick med.
Men jag har varit med på all sommarträning och träningslägret så jag kommer vara riktigt väl förberedd tills det blir min tur.
Det blir det till jul, så jag är fortfarande vackert helvit! :)

I morgon ska jag fotografera en häst också. Undrar vilken färg den har?

3 kommentarer:

annette sa...

Kul att se Dej här bland allt vitt:)
Aha, fel fodervagn, inte en susning om hur många sådana det finns, hoppas det finns lika fina kossor när Du jagar vidare.
Valparna är ju underbara, börjar väl nästan bli som sötast nu kan jag tänka, Du skall väl behålla någon själv!?
Att vara helvit vad gäller Din träning kan ju vra skönt en period till, Du kommer då att ha gott om tid för träning så Du klarar graderingen galant.
Om Du får för Dej att baka så finns surdegskulturerna där jästen finns i affären, lite långa jästider, men den tiden går ju att utnyttja till annat;)
Nu till gymmet, sedan svampskogen;)
Lycka till med fodervagn och häst idag. Tror hästen är vit jag;)
Och ikväll skall t.om jag sitta still framför Tv:n, måste ju se Sverige spela semin i handboll!

Elisabeth Källblad sa...

Kul att du inte tagit helsemester från bloggen! :)
Nej inte fel, men inte rengjord. Det funkar inte med smuts på närbilder.
Så nu ska jag iväg och tvätta den också...
Jo, det känns faktiskt skönt att få lite extra tid innan graderingen. Skulle nog klara den i dag, men det tog ett tag innan jag fick in rätt tänk, på koreanska dessutom. Vi ska ju kunna massa ord och kunna räkna på koreanska.
Och jag har inte så bråttom. Jag har kul hela vägen!

Kantareller plockade jag en halv korg i går kväll med Flingan! Lycka till med din tur i dag! Smörstek dem och lägg dem på macka till kvällens match sedan, och njut! :)

annette sa...

Det blir smörstekta till kvällen;) Tur inte Flinga var med mej och plockade kantareller, försökte hitta en annan väg till mitt bästa ställe eftersom skogen är röjd och nästan oframkomlig. Visade sig vara röjd även där, när jag väl kom fram så började störtregna;)
Men jag plockade korgen halv och tänker åka tillbaks imorgon för det fanns massor och nu hittade jag en tredje väg som gör att det inte blir 6 km enkel väg;)
Ha en fin kväll!

Bloggintresserade