04 augusti 2012

Träningsläger dag 1

Helt slut, klarat att slänga in dräkterna i tvättmaskinen, tagit mig upp i duschen och nu bara väntar på att tvätten ska torka innan jag kan nanna kudden och samla kraft inför dag två på lägret i morgon...

Bilden är från sista timmen då vi körde självförsvar. Dagen började med uppvärmning med en av ledarna från Uddevalla. Det är lite kul det där, för alla kör väldigt olika. Sen blev det en hel del repetition av gamla sparkar men också en del nytt.

Mycket fokus låg på viktiga inslag för de som ska gradera på tisdag. Jag tillhör inte den skaran, för jag började för sent på terminen. Det blir min tur senare, och det är nog lika bra så att jag hinner komma mer i form! :D  Men det ska blir väldigt kul att komma dit och se mina kamrater gradera!

1 kommentar:

annette sa...

Blicken säger allt, men Ni får ge sjutton i att slita kläderna av varndra;)
Måste kännas skönt att kunna se hur en "gradering" går till innan Du står där själv!

Bloggintresserade