01 november 2012

Ungdomarnas dag i Grästorp

I dag (igår onsdag) har jag stått med en provisorisk studio i Grästorps Konserthus och fotat ungdomar.

Det har varit massor av kulturaktiviteter för Grästorps unga så jag och make-up artisten Jasmine Andersson testade att jobba ihop med löpande band principen... vi hade inte en lugn stund mellan 15.00 och 21.00...
Jasmine sminkade, jag fotade och redigerade sen fick de med sig en bild direkt på medhavda usb.

På bilden är det vackra Vilma. De var så fina allihop, och det var verkligen roligt att göra detta för dem.

I morgon (i dag torsdag) är det prisutdelning på Sparbanken Skaraborg i Nossebro för vinnarna i vår fototävling. Spännande! Jag ska vara där och avslöja vinnarna samt läsa upp juryns motiveringar.

Men... innan dess måste jag hinna göra klart årets bildspel på Lucia-kandidaterna. Det kommer bli tajt!

2 kommentarer:

Bonnfrua sa...

Härlig bild!
Försökte mig på att redigera ett foto på barnen som ska bli julklappar. Önskade mig då ditt kunnande. :-)
Bilden togs dock med norrljus från fönstret, på toan!!!

Elisabeth Källblad sa...

Tack! Jag tror nog att du fixar redigeringen väldigt fint redan nu. Du har lärt dig massor och det syns verkligen på dina bilder!
Toan var säkert helt perfekt att fota i! :D Ljuset är viktigast! :D

Ha en riktigt fin helg nu!

Bloggintresserade