10 maj 2012



Försökte lägga upp Flinga med fästmannen i tisdags, men internet på landet är inga säkra saker! :(
Här är i alla fall när de träffades i måndags, från den dagen kan vi räkna på eventuell valpning! Nu håller vi tummarna, för vi (jag och fästmannens matte) är långt ifrån säkra att det har gått helt rätt till.
Jo, det är Flinga närmst kameran, hon är nyklippt! :) 

Den andra bilden tog jag i helgen som var. Flickan M, 10 år, har spelat med i flera filmproduktioner bland annat 2011 års adventskalender. I höst ska hon spela på Dramaten. Nu skulle hon ha lite nya bilder till sitt CV. En härlig unge!

Klicka på bilderna för större varianter!

4 kommentarer:

annette sa...

Vad trevligt att se Dej på bloggen innan midnatt;)
Spännande att se "om det gått rätt till";)
Flinga ser så annorlunda ut när hon är nyklippt,från en liten ullboll till en lite mer respektingivande tuff tjej.
Tänk så kul om Flickan M blir en världskändis senare i livet och Du då har fotat henne och bidragit till hennes CV. Hoppas hon behåller sitt jag även om det redan nu går väldigt bra för henne. Hennes ansiktsuttryck säger mej att hon redan nu kan agera på ett proffsigt sätt!
Nu regnar det åt alla håll här, kors, tvärs och som det verkar även uppifrån och nerifrån;)
Kram!

Elisabeth Källblad sa...

Ja, jo... jag har faktiskt suttit vid datorn mest hela dagen!
(Om du inte visste det, så regnar det även här...:))
Håller på att sorterar och redigerar produktbilderna. Å så slank en och en annan bild genom för att få redigera på andra sätt.

Flickan M är väldigt proffsig! Det kommer kanske flera bilder på henne här!

Ha en fin fredag nu! Kram!

AnnaKK sa...

Här segar också internetet (igen) idag... Tar en faslig tid för bilderna att komma fram, så medans jag väntar på Flicka M i inlägget ovan så försöker jag mej på att lämna en kommentar här. :-)

Blev inte Flinga väldigt lik Tintins hund Milou, i sin nya frisyr!? Som journalist borde du satsa på att se ut som Tintin i håret nästa gång du lämnar en frisersalong! ;-)

Då blir det till att vänta nu då... Ska ni kolla med ultraljud om ett tag ifall det är några valpar på G, eller?

Elisabeth Källblad sa...

Ehhh, jag brukar tycka du kommer med vettiga råd... men denna gång... Gahhh!

Njä, tror inte det, det gör ju ingen skillnad. Är hon dräktig så är hon, och om inte, så kan jag ändå inget göra för att ändra på det innan nästa löp. Och innan dess så VET vi ju!
Men i morse tror jag att de fick till det riktigt när jag var ut till skolbussen! Vi får se!
Det är SÅ spännande!

Kanske inte har skrivit det, men fästmannen följde med hem i onsdags, så de fick ta den tid de ville ha. Hans matte jobbar, så därför fick de vara hos oss eftersom jag jobbar hemma dessa dagar. Hans husse kommer och hämtar i dag.

Bloggintresserade