31 maj 2012

GymMix on tour


GymMix körde för andra gången på Krumbo Festplats i måndags kväll.
Festgympa med krumbuktande zumba och super mixat gympapass som tidvis var friluftsgympa. Den interna termen är GymMix on tour.
Ungefär det skrev jag i dagens tinninga! :D

Denna bilden var med.
Men det som slår mig är den allmänna höger - vänster förvirringen som råder!
Det är inte lätt! På taekwondon håller vi på med poomsae, dvs olika rörelser i följd. Och det är så förvirrande med en instruktör som står spegelvänd mot en själv...
Höger eller vänster arm upp???

4 kommentarer:

annette sa...

Hi, hi tack för ett gott skratt innan jobbet, det är inte lätt detta med att hänga med vad gäller armar och ben.
Glad över att se att det finns fler än jag som har lite problem med det;)
Ha en bra dag!

Elisabeth Källblad sa...

Vi är nog rätt många... :)
Ha en bra dag du med!

AnnaKK sa...

Jag har inte lyckats lära mej höger och vänster med nån reda på 45 år, så jag tror jag håller mej borta från det här... <:-) Men det ser onekligen ut att svänga bra om dem!! :-D

Elisabeth Källblad sa...

Och ändå är det känt, bevisat och överbevisat att vi kvinnor har simultanförmåga, vida övelägsna männens. :)

Nu tror jag att jag förstår varför männen lyste med sin frånvaro...
:D

Bloggintresserade