02 maj 2012

Flinga har en Pojkvän!

Hörde på radion, P4, att många har problem nu att hinna med allt.
Det är avslutningar, konfirmationer, studenter, baler och gudarna vete allt.

Och Japp, precis så är det. Jag har födelsedag, konfirmation, studentfotografering och stor släktmiddag i denna vecka. (Ja, sen ska man sköta jobben för tinninga, produktfotot, och Ridsport...)
Dessutom har Flingan satt igång och löpt...

I dag träffade Flingan åter sin pojkvän. Det är ett år nästan sedan sist. Han bor ju i Götene!
Och kul hade dom! Hon är inte i höglöp ännu, men de kom så himla väl överens ändå. Nu ska vi träffas igen på fredag, sedan kanske Flingan stannar över hos honom under helgen...
Usch vad mammig jag känner mig, utan Flinga, i två dygn!!! Hjälp!
Jag behöver väl inte säga att det är han med det manliga halsbandet (och tungan ute) som är pojkvännen...
Flingan ska till Frissan i morgon!

4 kommentarer:

Mina fotostunder sa...

Ljuvlig bild av det söta paret!

annette sa...

Tycker "dom" ser ut att vara i högform redan nu;)
Tufft schema inför helgen, hoppas verkligen att vädret inte kommer att sabotera allt, blir ju så mycket lättare alltig om vädret är bra. Bra att Du har fullbokat förresten, då hinner Du inte längta så mkt efter Flinga:)
Lycka till med ALLT och ha en toppenhelg!

Bonnfrua sa...

Så fartig bild men ändå skärpa så det ser ut som man kan skära sig på den. ;-)
Så du tycker itne att du har tillräckligt att göra utan vill ha valpar också... ser fram emot fortsättningen.

AnnaKK sa...

Sicket härligt par då! :-) Får hoppas allt går bra under återbesöket idag då, och är det så att hon ska stanna kvar hos killen så går det säkert jättebra det också!

En bekant till oss var uppe i Skellefteå med sin ena tik för några veckor sen, och förra helgen var han dit igen med sin andra. Så går allt som det är tänkt blir det två kullar i sommar. (Det är en kennelverksamhet, bör jag kanske tillägga - och bara det bästa är gott nog, så därav de långa parningsresorna).

Herre gud - jag vill se foton på vita dvärgschnauzervalpar NU!?! Det kommer att bli hur jobbigt som helst att behöva vänta i två månader på dem, ju!!! 8-D

Bloggintresserade