01 december 2009

Nu är jag äntligen klar...


... med att sortera ut hästbilderna från i söndags. Jag har inte hunnit suttit tidigare, men nu kommer sex fulltecknade dagar, så jag var bara tvungen att ta mig tid nu. De "jäklarna" hade inte startat helt i ordning, och en del slarvat med nummret på hästen. Sånt är vansinnigt irriterade... Ibland kan det bli rena detektivarbetet innan jag är säker på att jag får rätt namn på både ryttare och häst (en del tävlar ju fler hästar i samma klass!)

Det som var väldigt speciellt denna gång (och förra) var att jag har varit blixtlös hela tävlingarna. Men söndagens storhäst höll på senare än ponnyn förra helgen, så det sista var det helmörkt ute, och inget extra ljus som kom in. Spännande. Nu när jag studerat alla bilder på storskärm tror jag att det går att göra lite annorlunda än vad jag gjorde nu. Ska testa nästa gång.

Nu är jag i alla fall färdig, liksom hästen på bilden, han är färdig på banan, sista hindret är gjort och de väntar på resultatet. Jag väntar också på resultatet, när det kommer i tryck. Och som sagt, jag hoppas det är rätt namn på ryttarna... :-)

Nu blir det mest lucior och tomtar ett tag framöver...

Inga kommentarer:

Bloggintresserade