14 november 2011

Fotoklubbsmöte (Bild nr 294 rest 71)


Ja just det... vi hade fotoklubbsmöte i söndags också.
Fast jag blev lite sen. Var på två jobb i olika delar av kommunen klockan 18.00. Sen började mötet 19.00.
Ni vet, det här med kloning... en baggis i tinningarnas värld!

Nä, det var inte helt sant.
Jag kom till Lekåsa kyrka när kören hade 30 sekunders sång kvar. Jag fick tre rutor. Men det är lugnt. Det räcker ju med en bild i tinninga.... :-)

I dag gick deadlinen för momsredovisningen. Done.

5 kommentarer:

Bonnfrua sa...

Koncentration kan man kalla den bilden! :-)

Elisabeth Källblad sa...

Bra förslag, Bonnfrua!
Eller något om hur tekniken verkligen har fångat oss.
Efter kursen nu så tänkte jag också hur vi förändrar vårt sätt att dela bilder och hur vi presenterar dem eller tar emot.

På kursen var det ju mycket diskussioner hur folk ändrar beteende och hur de vill ha sin tidning i framtiden. Papper vs webb.

AnnaKK sa...

Nä, det där med att klona sej verkar du då rakt inte ha några problem med! Men vad hade du gjort om kören sjungit klart 30 sek innan du kom!? ;-) Men sånt behöver man ju inte fundera på så länge man faktiskt tajmar rätt, förstås! :-D

Jodå! Jag tror jag har bestämt mej för att mina "idéer" funkade - så det kommer ett inlägg lite senare ikväll. Det är dock inget jättemärkvärdigt - bara något som ska sätta lite fart på mej! :-)

Elisabeth Källblad sa...

Då, Anna, hade jag snällt bett (beodrat) kören att ställa sig runt flygeln och tagit än ännu bättre bild än vad som nu blev! :-)

Ska kolla sen! Fartsättande saker är bra saker!

annette sa...

Ja, att Du på ngt sätt bett kören om att ställa upp på en sång till hade Du säkert gjort, och dom hade oxå gjort det ett leeende!
Detta med att presentera bilder tänkte jag på idag på jobbet, en patient hade fotat sin "onda" hals varje dag under fem dagar med sin iphone, toppenbra bilder och det var lite kul att se hur det "onda röda" hade utvecklats till det "onda vit" alltså fullt med bakteriebeläggningar!
Vi BMA är lite yrkesskadade;)
annette

Bloggintresserade