02 november 2011

Fröken L (Bild nr 282 rest 83)


På grund av fototidsbrist så fick jag ta fram en "gammal" bild till redigering i dag.

När jag inte sitter vid datorn håller jag just nu nämligen på med att försöka vara radikal.

Jag rensar och slänger pryttlar. Så skönt att bli av med gamla saker som man bara samlat på sig.
Man kan väl säga att jag har påbörjat julstädningen. Jag menar, i min värld har vi ju redan Lucia... :-D

I morgon kväll går jag på tinninga igen, men ska vara ledig på lördag. För då ska jag iväg och betrakta bilder.
Andras bilder.
Och förhoppningsvis bli grymt inspirerad.

2 kommentarer:

Bonnfrua sa...

Man får ju känlan att hon tittar ut genom ett fönster eftersom det är lite "suddigt" framför henne. Rolig redigering!

SV: Jo vårt dagis har lucia på morgonen så efter framträdandet av trötta barn så tar alla fram den medhavda frukostkorgen och käkar innan skolbussen passerar och föräldrarna ilar till sina jobb.
Och jag glömde ett p i operation.

annette sa...

Så ljuvligt vacker bild, hon passar med sitt docksöta utseende just till den typen av redigering.
Jaså, julstädar Du, har för mej att Du vårstädade oxå, låter hårt med två så genomgripande storröjningar/städningar per år;-))
Lycka till lördag, tror säkert Du får en massa inspiration till nya "stordåd" i Din utmaning!
Och vilket hedersamt uppdrag!!

annette

Bloggintresserade