23 september 2012

Biskop Åke Bonnier och Främmestad Nossebro F14

Åke Bonnier, ny biskop i Skara stift. Han var med vid den officiella installationen av Essunga pastorats nya kyrkoherde Mattias Svenningsson i dag, söndag. Mer om det i tinninga på onsdag. Främmestad Nossebro F14, har gått vidare till finalspel i Elljuscupen Vara. Det var ihållande hällregn hela lördags kvällen / natten! Bilden är tagen efter sista segern klockan 23.00 då det stod klart att de gått vidare.  Mer om det i tinninga på måndag.

Vitt skilda jobb... Det är därför jag älskar det!

5 kommentarer:

AnnaKK sa...

Härligt lagfoto - och vad gör det väl att det regnar småspik, bara det samtidigt regnar framgång!? :-D

Elisabeth Källblad sa...

Visst är det så!!! :D

annette sa...

Härlig lagbild, regn vad gör det, kröp ju förra helgen omkring i "skiten" när vi tränade Nature Cross;)
Och idag har jag "vadat" i Kolmårdsskogarna!
Grattis till tjejerna!

Tobias Strandh sa...

kul bild med ösregnet och geggan :) Själv fick jag stoppa undan kameran den helgen, men det blev desto fler kort nu i helgen :)

Elisabeth Källblad sa...

:D Det förstår jag att det blev, fler bilder alltså. Grattis till vinsten!
Själv testade jag och lekte med idiothögt iso... så resultatet blev lite annorlunda!

Bloggintresserade