09 juni 2009

Fullproppad vecka


i almanackan.
Lite värre blir det i verkligheten.
Nu är det slutspurten för min "projektklass" 9A.
Nu är jag med dem varje dag, det är jättekul!
De gör så mycket roliga saker, är så duktiga, och har hela världen framför sig!

Sen vill jag hinna med mina egna barns avslutningsgrejor.
Och djuren ska ha sitt, och hemmet, och....

I dag skickade jag in sex jobb för tinninga från i helgen. Tur vi inte kommer ut varje dag, så man får hämta andan lite. Fast det är klart. Vi finns ju på nätet nu. En del ska ut där direkt. Det tar uppenbarligen tid att jobba också! :-)

I morgon bitti är det Bredölsjoggen.
Jag kommer vara där.
Tinninga bevakar sådana evenemang.
Det är så det är att bo på landet.
Alla syns, alla får plats!
Det är därför jag bor här.

Inga kommentarer:

Bloggintresserade