28 juni 2009

Nu ÄR det sommar...



och jag har mesester!
Jag som alltid brukar välja fel. Ungefär som resten av alla människor jag talar med.
Fast i år har vi valt rätt. Vi som inte jobbar just nu alltså.
Men jag ställer mig fortfarande i fel kö...
Och lite har jag ändå jobbat... det är väl därför...
Trots över 30 grader.
Det roligaste var ändå två unga driftiga tjejer jag träffade.
Duktiga fotografer var de också.
Sexton och nyss fyllda sjutton.
Fortsätt som ni börjat tjejer, så kommer livet gå bra, men stagnera inte i ett spår!

Gick till på Råglannaloppisen i lördags.
Spännande...
(Bilden ovanför är från parkeringen på slutet.)
"Alla" var ju där, jättekul!
Så blir det på en sån här liten ort, när "alla känner alla".
Skulle ta lite vardagsbilder på mina barn och deras fotbollstränare.
Det är nämligen FIK som står bakom hela denna populära loppis.
En dag om året så är det kommers på hög nivå under tre timmar.
En del av mina kamrater vill absolut inte vara med på bild...
Självklart respekterar jag det...

Då kan det bli så här...
Jag älskar dig också! :D
(i vart fall bilden!)
Lite annat:
Bara i vår butik!
Det är lite därför jag har en blogg... sånna härra bilder passar änte i tinninga...

Inga kommentarer:

Bloggintresserade