09 juli 2010

Tornespel i Gräfsnäs

I helgen var jag ju en avstickare till Gräfsnäs, Alingsås kommun.

Jag kom rätt sent, så alla roliga precisionslekar var över, men jag är nöjd med bilderna jag lyckades fånga. Tyvärr blev de rätt mycket beskurna i tinninga. Så här skulle de se ut.
Gycklarna Erik Annerstedt och Niklas Wihlborg
Kerstin Strålesköld, ledaren av Riddarna av Dalaborg, på sitt blåögda kallblod Pirat blev publikfavorit. De uppträdde vid Gräfsnäs slottsruin för nionde gången.
.
Just till denna ruin sak vi i Nossebro Fotoklubben nu på söndag. Möte klockan tre med fikakorg. (Och fotoutrutning såklart!)

2 kommentarer:

annette sa...

Kul att uppleva sådana "spektakel" på plats, snygga bilder, elden har Du fångat väldigt bra.

Hoppas Ni haft en bra söndag, finns nog mkt intressant att fota där!

annette

Elisabeth Källblad sa...

Tack för de berömmet, jag blir glad.
Det var just elden de hade skurit av i tinninga. Då blev jag ledsen.

Jo, vi hade en riktigt mysig dag i och runt ruinen i dag!

Bloggintresserade