22 juni 2010

Måndagens tinninga...

Det blir lite märkligt det här.
Jag lever i nuet.
De jobb jag gjort tidigare, och som nu finns i måndagens tinninga, de är borta på nåt sätt.
Jag ser framåt, mot nya bilder...
.
Jag lägger inte ut bilder innan de gått i pappersitinninga, och när de gör det, är det så långt efter tillfället de togs att de känns gamla (=mer än en dag). Och man vill ju lägga ut nya bilder...
.
I måndags var det totalutdelning. Dvs. alla hushåll i hela kommunen fick tinninga i brevlådan. Varesig de prenumererar eller ej. Essunga kommun har nämligen "Essinfo" på en helsida.
.
Men, för er som inte bor här och har fått tinninga då. Varsågod, ur måndagens tinninga.

Ny cykelled invigd. Där bröderna Fåglum farit på sina cyklar. Observera dvärgschnauzern i korgen! Jag trodde de var som terrier (Är ju riesenmänniska själv) men ägaren intygde att jag hade fel, och hunden övertygade mig!
Växtodlingsträff arrangerad av LRF Essunga. De starta i maltkornsfältet och avslutade med maltkorn i dess förädlade form. -Nu sa vi gubba tjôta ena stunn, sa Thomas.
Fotbollskola i full gång i Nossebro.
Liksom Sommarskolan för elever i 6-9-skola. Så himla duktiga!

Inga kommentarer:

Bloggintresserade