26 mars 2012

En bild som inte kom med i dagens tinninga.

Denna fick inte plats.
Det är Evelyn Jons som signerar och säljer skivor efter sin föreställning i Nossebro aulan i lördags. Hennes nästa stora äventyr blir som den kvinnliga huvudrollsinnehavaren i musikalen Chess, som sätts upp i Göteborg nu under vinterhalvåret. Läs mer om det i tinninga.

När det gäller Chess, så finns det lite kuriosa för mig själv. Jag var i London med min dåvarande (och i dag mycket kär) bästa väninna Görel och såg på Chess premiäråret. Vi hade en underbar vecka där och besökte även riktiga genuina jazzhak och jag introducerades i en värld jag inte hade en aning om... och jag älskade det!

(Föresten, det GÅR INTE att ladda upp en bild med Ajfånen till bloggen... Jo, om man gör något olagligt och laddar sen ner en app så kan man... eller nå´t sånt.
Alltså, jag upptäcker att Ajfånen har allvarliga brister efter vart!)

1 kommentar:

annette sa...

Så härligt med framgångar för en ung tjej på en väldigt tuff marknad, och vilka härliga minnen Du fick tänka tillbaka på;)
Varför går det inte att ladda en bild med Din Ajfån, inga som helst problem med min, och jag har vare sig laddat ner någon app eller gjort ngt olagligt;) Det tål att undersökas mer detta!!
Har Du fixat det Du måste göra på bloggen med adressen som Du skall skicka till??

Kramar!

Bloggintresserade