09 september 2012

Andreas Lundstedt gästade Nossebro i lördags.

Det var så kul att fota honom för han vet vad en bra bild betyder för artisten själv, så han gav mig massor av möjligheter. Det var bara att "trycka på knappen"! :D

Han var och uppträdde vid fritidsgårdens och musikskolans officiella invigning av deras nya lokaler klockan 12.00 i Nossebro.
Efter det skyndade han vidare till Grästorp för att vara vid den officiella invigningen av kulturhuset där klockan 15.00. (Ni vet, där mina och Rogers bilder från TKD är...)

5 kommentarer:

Lotta sa...

snygg bild Elisabeth snygg bild:) jaja det var ju det där med könsbytet...o gärna mer kramfoton;)

AnnaKK sa...

Den senaste veckan tycks han ha varit överallt!? :-) Och det är ju bra, för han har ju något viktigt att berätta med sin bok och så där.

annette sa...

Vet inte riktigt vad som händer med mej när jag ser på Andreas. Har stött på honom i Stockholm på gatan ett par ggr, har sett honom uppträda en gång och varje gång även på Din bild, så får jag en känsla av att han är olycklig, det är ngt med hans blick och ögon som får mej att känna mej lite illa till mods.
Men jag är lite knäpp vad gäller ögon och dess uttryck, kan ju se på en kvinnaas ögon att hon är gravid innan hon vet om det själv, så det kanske inte är så konstigt just denna känsla vad gäller Andreas, för det måste trots allt vara lite tufft för honom emellanåt!

Elisabeth Källblad sa...

Annette. Det var så jag upplevde honom också!
Just den här bilden sa någonting. Jag har självklart fler som ser annorlunda ut. Men just den här sa något om just honom!

annette sa...

Precis vad anat, Du ser oxå lite längre än näsan räcker:-))

Ha en fortsatt bra helg!

Kram!

Bloggintresserade