14 mars 2011

Bildr nr 65 rest 300


-Vem sa smakar smaskigt?

5 kommentarer:

annette sa...

Hi, hi den "gubben" vill inte jag ha;)

Härligt lite busig redigering, vad Du kan!!

Ha en bra dag!

annette

AnnaKK sa...

Ha-Ha! Den där gubben var ju värre än om den bara hade varit maskäten! ;-)

Igår när jag var och handlade fick jag syn på jordgubbar i fruktdisken och blev så attans sugen (kan bara undra varför!?!). Men jag köpte dem inte, faktiskt - och nu tappade jag aptiten, typ. Så TACK för det!!! :-D

För jag vill trots allt egentligen inte ha dessa utländska jordgubbar, utan "riktiga" svenska som verkligen smakar jordgubbar!! :-)

Och såna där skräpmejl, som det du visar här nedan, vill jag inte heller ha! Just det har jag inte fått, men många andra med liknande innehåll... Blärk!!! Men de avslöjar sej tack och lov väldigt bra genom att använda "Google översätt" (eller något liknande språk-program...). Det blir mest bara så-å-å patetiskt... Men det är ju för jäkligt om det så bara lyckas lura en enda person av alla dem de skickar till... :-( Själv kan jag känna mej lite halvt utsatt för lurendrejeri bara om så bensinpumpen på den obemannade stationen inte lämnar kvitto!! Ja, för hur ska jag egentligen då kunna bevisa att jag bara tankade för en hundring om det plötsligt skulle stå på fakturan att jag öste i bensin för en femhundring??? Och det är var och varannan gång som maskinen inte kan lämna kvitto... Men ännu så länge har i och för sej summorna stämt på fakturan, så! :-)

Ha en jättefin dag - här är det vårigt och skönt!!!

Bonnfrua sa...

:-)
Vilken fantasi du har!!! :-D
Tack för uppmuntran hos mig! Sista dagen idag på testversionen av pse, så jag har precis laddat in en massa nytagna bilder att testa runt på. VÄntar på den köpta versionen, den ska komma per post endera dan...
Önskar dig en bra solig dag!

Elisabeth Källblad sa...

Ja, tjejer, denna gubbe vill vi nog inte äta.
Ansiktet har jag lånat från Liam, ni vet, den där jättesöta babyn tidigare i bloggen!
Men när ansiktet nu blev lite avlångt försvann all babysöthet och blev lite grotesk i stället.
fortsättning följer...

Anna, man kan faktiskt köpa gubbar BARA för att fota dem, i alla fall för 15 kronor. :-)
Bonnfrua, KUL att du fastnade för pse! Stort lycka till, du kommer inte ångra dig!

annette sa...

Stackars Liam;)

annette

Bloggintresserade