14 mars 2011

Det är väl ingen...

som går på denna lätta?

Skydda ditt kreditkort online

Verified by Visa / Mastercard Secure Code är fria att ägarna

kreditkort och har utvecklats för att förhindra obehörig användning
av kreditkort på nätet.

SecureCode skyddar kreditkort med personligt lösenord, vilket ger
kortinnehavare försäkran om att endast de kan använda sina
kreditkort.

När ditt kort är aktiverad kommer ditt kortnummer skall erkännas
när den används på deltagande onlinebutiker. En Verified by Visa /
Mastercard SecureCode fönstret visas automatiskt och din bank
kommer att be om ditt lösenord. Du ange ditt lösenord för att
bekräfta din identitet och slutföra köpet.

Butik som inte deltar i Verified by Visa / Mastercard SecureCode
ännu, kommer ditt kreditkort fortsätta att arbeta som vanligt.

Gå till aktiveringsskärm.

Länken har jag givetvis tagit bort.
Nu är det andra gången jag får detta till två av mina mejladresser.
Det kommer från USA.
Faan, kamma er och skaffa ett jobb i stället för att försöka lura osäkra människor!

2 kommentarer:

Bonnfrua sa...

Hmm... sicka ena! Och snacka om dålig svenska!
Hoppas bara att ingen går på det!
Jag har suttit och grejat med lite redigering, och när jag tycker det ser skapligt ut och trycker på ok så jobbar datorn och allt blir som innan mina inställningar! Suck... Men pensel har jag lärt mig! :-)
Asch nu svammlar jag bara!
Adjö!

annette sa...

Tror jag har fått precis detsamma, skillnaden är att jag inte läst det så noga, utan tog bort det direkt.
Nu har det varit en period med mycket av sådant "skit" i hotmailadressen jag har, verkar gå i vågor!
Instämmer i Ditt "faan, och tillägger väx upp och kom ut i verkligheten istället för att försöka lura en massa godtrogna människor!!

annette

Bloggintresserade