22 augusti 2010

Trött...


Det ska bli spännande att spana in både Nossebro och Grästorps sidor i Tinninga på måndag. Jag har slitit på bägge. I dag var det Grästorps Festivalen för hela slanten, trodde jag skulle hinna skriva mellan evenemangen. Glöm det. Nu har jag i alla fall plockat ut bilderna. Skriva får jag göra i morgon... Nossebro sidorna gjorde jag färdiga i fredags, såvida inget akut händer.
Nu har jag gjort 14 dagar i streck. De flesta mer än åtta timmar.
Sen ska jag sova i fyra dygn, tills jag går på igen på fredag.
Fel, måste lämna över på måndag, plus två grejor som inte är färdiga...
Och måste kolla in mina bloggkompisars bloggar... :-)
Bilden tog jag när Jas kom flygandes över torget i Grästorp i dag. I karnevalen var Jas nämn två gånger. Återkommer om det.

3 kommentarer:

annette sa...

Fy på Dej att jobba så mycket och många dagar i sträck;)
Kan tänka mej att i Ditt jobb så blir det väldigt mycket i perioder, hoppas ju då förstås att det blir lite mindre i andra perioder!!
Får försöka spana lite på nätet och se om jag hittar Dina sidor iveckan.
Själv vaknade jag ganska så pigg idag,kanske bra att få lite nackspärr ibland för då blir det automatiskt lite lugnare;)
Gillar bilden på flygplanen, dom gånger jag sett dom öva här över stan, har jag alltid varit på väg någonstans utan kamera.
Hoppas Du får sova ut idag i alla fall!!

Kram på Dej!

annette

AnnaKK sa...

Hej på dej!

Själv har jag varit trött typ mer än 8 timmar varje dag den senaste veckan, och däremellan jobbat lite så gott jag har kunnat/orkat. Åkte nog på en halsfluss, tror jag, men tyckte jag blev bättre dag för dag även om det gick långsamt - så det där med läkarbesök slopade jag! Så här i efterhand kan jag tycka att det nog var dumt, men men... Känner mej okej igen idag iallafall, så då är allt förhoppningsvis gott och väl! :-)

Att du behöver vila efter dessa 14 dar förstår jag verkligen!!!

Spännande att vara närvarande när JAS är i luften - för man vet aldrig när de kan tänkas dimpa ner! Och då kan jag tänka mej att man som journalist gärna är först på plats! ;-)

Hoppas du har en lugn och skön söndagkväll!? :-)

Elisabeth Källblad sa...

Hej Anette! Tack för din omtanke!

Jas flyger faktiskt ofta här, bor ju jämte Sotenäs. Nu stod jag ju med kameran i näven, var på Grästorpsfestivalen. Det fyller Grästorpsidorna i morgon. Men vet inte vad som kommer på nätet. Vi lägger ut jättelite där.

Nackspärr är inga trevliga saker, då GÅR det inte att jäkta på! :-)

Hej Anna! Visst är man lite dum, tror det är lite kvinnligt också att inte springa iväg till läkare direkt. Man kan ju liksom ändå inte vara sjuk när man har barn (jo, jag vet dina är stora, men man trimmas nog redan när de är små, att inte bry sig om egen sjukdom på något vis)

Bra i alla fall att du är bättre.
I dag sov jag till halv nio, skönt. Sen har jag jobbat resten. Kom hem vid 20.30. Nu ska de bli lite lugnare.

Ha det nu så gott Anette och Anna!
Glöm inte gå ut i skogen och kolla efter lite kantareller! Gott!

Bloggintresserade