11 november 2011

Nördarnas avskedsfest på Fojo dag 4 (Bild nr 291 rest 74)


Ja, det är sant det du ser.
OCH vi hade störtkul.
Du tror mig inte?
Du ser väl för tusan att alla nödvändiga ingredienser finns med... levande ljus och fyllda vinglas!

Och varför blir du inte förvånad när du hör att vi har skapat en egen facebook grupp, där vi ska kunna hålla oss fortsatt uppdaterade?

Detta är en sådant helskönt gäng att jag blir alldeles varm inombords!
En sådan underbar vecka som bara gått så på tok för fort.

I dag har vi jobbat med bildspel.
Så nu är årets Luciabildspel färdigt... :-)
Kommer på tinningas webb-sida så fort som möjligt.
Mitt ftp-program på datorn funkar inte som det ska, så det får bli någon form av irl-överlämning... kanske... om jag kan lista ut hur DET ska fungera...

3 kommentarer:

annette sa...

Nja, lite tomt i en del glas tycker jag allt att det är;)
Härligt när man träffar på sådana människor på en kurs som man vill fortsätta ha kontakt med, och idag är det ju så enkelt genom It och t.ex "fejan"
Hoppas verkligen det löser sig med filöverföringen så Du utan missöden fixar så att Luciabildspelet hamnar där det skall!

Hoppas oxå allt gått bra hemma under Din bortvaro, kanske blir Du bjuden på en "brakmiddag" när Du kommer hem;)

Ha det gott i helgen!

annette

Elisabeth Källblad sa...

Temporärt min vän, temporärt!
:-)
Jo, det hade gått bra...
Flinga hade nästan sörjt ihjäl sig, nu viker hon inte en tum från min sida.
Skolan ringde min mobil i torsdags, faderskapet hade inte sjukanmält ena barnet.
Men hallen var dammsugen och jag köpte pizza på väg hem efter ett jobb i Grästorp i kväll...
:-D

Anonym sa...

Hallå!
Det är ingen fara med mej, andra som rört till det för sig, har haft fullt upp och inte bott hemma sedan lördagen, förhoppningsvis kan jag "flytta" hem till helgen!

Tack för tanken och Tack för kram!
Längtar efter att få spana och läsa Dina inlägg, det blir var så säker!

Kram på Dej själv!

annette

Bloggintresserade