20 november 2011

Ungdomsgudstjänst (Bild nr 300 rest 65)

Ett av jobben i dag...

5 kommentarer:

annette sa...

Ja, Du var på en ungomsgudtjänst som både avspeglar dagens ugndom och lite historia vad gäller mobiltelefoner.
Tycker mej se en supermodern modell av telefon i mitten och så en modell först i bilden som t.om jag har skrotat;)
Hoppas dom var avstängda!
GRATTIS till 300!!

Ha det bra idag!

annette

AnnaKK sa...

Ha-Ha!

Snacka om att du här har "avspeglat samtiden"! :-)

Knäppta händer i kyrkan är ju så rätt också, även om det väl i det här fallet är enda sättet för dem att kunna låta bli att pilla med telefonerna!? ;-D

Elisabeth Källblad sa...

Tack Anna! Jo jag kunde inte låta bli! Men det var rätt mörkt och inte helt rätt vinkel...

Elisabeth Källblad sa...

Där ligger påskriftslapparna för konfirmanderna och deras käraste ägodelar... avstängda!
Yes.
Jag tycker det är bra att de vågar använda även äldre modeller! Ungdomarna lever lite vildare, och då gör det inte så mycket om det händer något med en äldre mobil!

Tack! Nu börjar man se slutet. Men jag skulle ju ha två månader kvar på mig... Nu får jag spurta lite.
:-D

annette sa...

Visst är det kul att det finns dom ungdomar som törs använda äldre modeller av mobiler, annars skall det ju gärna vara det senaste!

En månad till på året, okej då men inte en vintermånad;)

annette

Bloggintresserade