15 maj 2011

Fredagens tinninga...

Vilken helg det har varit...

Skönt att jag är ledig nu, och bara kan njuta av melodifestival, Talang och i morgon/idag fotboll för Främmestad Nossebro F13 i div 6.

Förskylning med inkommande torrhosta kan rapporteras...
Feber? Inte en aning, sånt skippar vi att kolla,
då kan man ju bli sjuk, på riktigt!!!
;-)

Bilden på andra 1:an föreställer Lidköpingskillen Micke Holm som rockade loss till Come Back Home på Singer/Songwriter kvällen i Nossebro.
Tyvärr har vi inte massor av häftiga olikfärgade spotlights så att man kan få fräcka effekter i bilderna, men... man skulle ju kunna lägga till lite sånt i ps...
hummmm

3 kommentarer:

AnnaKK sa...

Det gick ju tydligen bra i Melodifestivalen igår, så jag hoppas att du kryade på dej iallafall lite grann i samband med det!? :-D (Själv somnade jag innan röstningen, men såg Saades uppträdande åtminstone).

Hoppas det går bra för fotbollstjejerna också!! :-)

annette sa...

Det ser verkligen ut att vara drag i den killen;)
Hoppas det gått bra för tjejerna i fotboll och att Du tagit det liiiite lugnt!!

Nu håller vi tummar och tår för matchen ikväll!

Ha det gott!

annette

Elisabeth Källblad sa...

Anna, jag satt klistrad hela omröstningen! Har aldrig hänt förut, men i år blev det riktigt spännande!!!

Annette, jag har tagit det lugnt! Sa nej till att stå i kiosken, är för förkyld, och bara njöt och fotade matchen. Tyvärr förlorade våra tjejer, men de andra spelade faktistk väldigt bra.

Tja och ishockeyn.... Vad ska man säga. Finland spelade väldigt bra!
Tyckte mig se stora likheter i likgiltighet mellan Svenskarna på isen och våra tjejer på gräset i dag. En uppgivenhet, total avsaknad av glöd....

Men så lätt det är att vara betraktaren!!!

Bloggintresserade