06 maj 2011

Konstvandring i Nossebro



Här är Nossebro Fotoklubbs bidrag till konstvandringen i dag och i morgon lördag.
Vi ligger i slutet på slingan, efter mängder av fina och underfundiga konstverk.
Kom och gå den i morgon i det underbara vädret!

Jag har fullt upp nu och i helgen med jobb så det blir inte mer än så här just nu!
:-D

Bilden är från i morse då jag och Urban hängde upp klubbens bilder, svårare än så här behöver inte en hängning vara. Solen sken mellan bladverken och bilden är bara en dokumentation.

4 kommentarer:

annette sa...

Kul med konstrundor överlag, och ännu rolgare om det finns foto med förstås, alltid inspirerande och lärorikt att titta på andras bilder!
Enkel, men snygg hängning där bilderna syns!
Ha det bra i helgen trots massor att göra!

annette

Benjamin Andréasson sa...

Sv: Man tackar man tackar, ibland blir det lite sena svar på denna bloggen. Bloggar rätt sällan ibland tyvärr, försöker bli bättre på det och vem vet. Det kanske kommer snart.
Jo, nog lossnar det allt. En hel del jobb för Hallandsposten samt heltid för de i tre veckor i sommar. Börjar om en månad där.
Är det så att du ska ner på Scoutläger i sydsverige alltså?


Brukar kolla in din blogg varje gång du lägger upp något nytt. Dock är jag lite dålig på att kommentera. Ska bli bättre på det! :)

/Benjamin

Elisabeth Källblad sa...

Hallå där Benjamin!
Då får jag väl säga att det alltid är roligt NÄR du lämnar en kommentar!
Kul att det lossnar, bara häng i! Grattis till vicket!!!
Nja, inte på det stora lägret, min son var sex dagar för ung för det. Men min dotter ska till camp in camp för de som var lite för unga.
Kanske vi kan passa på att träffas i den vevan för en fika eller så?
Vi hörs av närmre!
Ha det så himla gott nu i vårvärmen!

AnnaKK sa...

Vilket festligt sätt att hänga på! :-) Var bilderna inplastade/laminerade - ifall det skulle ha blivit regn, menar jag...?

Bloggintresserade