04 maj 2011

Nossebro fotoklubb (Bild nr 112 rest 253)



Årsmöte på Nossebro fotoklubb hade vi i kväll.
Vi är en liten stabil skara som sluter upp till varje möte.
Men vi vill bli fler!

Nu bestämde vi massor av roliga saker inför vårt nästa verksamhetsår.
Bland annat ska vi få igång vår hemsida mer aktivt.
Den lotten föll på mig.
Hoppas det funkar, så kan vi lägga ut allt roligt vi gör, har gjort och ska göra där.
När jag fixat lite med sidan kommer jag lägga upp en länk här på bloggen!

Problemet just nu när det gäller min utmaning är tidsbrist.
När jag sen sent på kvällen får en stund över är jag i regel rätt trött, så det blir bara "det vanliga". Hoppas få loss vettigare tid snart, men jobben måste gå först!
Bilden i dag är från kvällens möte. Herr ordförande och en ledamot. Bilden är tagen på 2000 iso 1/60 och 3,5. Sen är den vitbalanserad, lite vinjetterad, uppljusad i ledamotets ansikte, namnad och slutskärpt.

3 kommentarer:

Annelie sa...

Hi Hi, va proffsiga vi ser ut!
Jag visste inte att du fyllde år, men grattis i efterskott.
Kram

Elisabeth Källblad sa...

Jag tycker ni var proffsiga!
:-D
Tackar, det var inte så viktigt, men det var därför jag hade bråttom hem för att äta smörgåstårta med familjen!
Kram tebaks!

annette sa...

Ja, bodde jag där i närheten skulle jag vara med, men tyvärr gör jag inte det!

annette

Bloggintresserade