29 januari 2011

Fredagstinninga... så här på lördagen.

Den här mannen bor i Grästorp.
Han var på en stor stor bild på Grästorpsidan i fredags.
Jag har tagit bilden.
Kristian Hjort har gjort en bra intervju.
Mannen heter Thomas Karlsson (C) och är kommunfullmäktiges nya ordförande.
Han ser det positiva i att Svenskarnas Parti kommit till Grästorp.
Det har stärkt sammanhållningen i de övriga partierna och fått kommunen till en annan insikt i mediabemötande.
Det ska bli spännande att följa med politiken i Grästorp, speciellt med denne färgstarke och lite fåfänga man.
.
Jag hade en annan jätteskön bild också med, på Gerd 92 år. I spa-badet.
Den ska jag visa er snart, Gerd har gett mig lov till det.
Det gjorde mig glad.

1 kommentar:

annette sa...

Ja, det gäller ju att försöka hitta något positivt när det blev som det blev i valet i höstas.
Kul med en färgstark person, sådana behövs, tycker Du har fångat den känslan i bilden.

Ha en bra söndag med enbart positiva nyheter att rapportera om!

annette

Bloggintresserade